wtorek, 26 listopada 2013

Cierpienie młodego Wampira


Sorry za nie pisanie ,miałam karę. Ale wy też nie święci! Tych wyświetleń tak mało...  Postanowiłam że będę pisała według schematu. Trochę to skomplikowane ale opiszę to w oddzielnym poście. Teraz opiszę książkę ,która mi się spodobała jak moja naj ją wypożyczyła. Nie jest ona aż tak obyczajowa jak wcześniejsze. Nigel to przeciętny nastolatek ,który zmaga się z byciem Wampirem ,nie ma wampirzych mocy. Został przemieniony w trudnym wieku 15 lat i kłopotów mu dochodzi gdy zakochuje się w Chloe. Książka jest humorystyczna i ciekawa ,a także trafia w gusta moje (a co z wami?) . Czasem są literówki i trochę za bardzo zwięźle i mocno uogólniona ale jak dla mnie się podoba. Chyba mi się doby humor trafił.

Sprawdzona

Spojler

A więc nasz główny bohater nie ma wampirzych mocy. No to klops ,bo się zakochuje. Próbuje Chloe poderwać . Zdesperowany zdradza jej w końcu swój sekrecik. Zostają parą (ale jak mogła!). Jest wielka bitwa z nauczycielem od wf i tajemnice rodzinne wychodzą na wierzch. On dostaje swoje moce i jego dziewczyna pozwala mu wreszcie na picie z niej kwi. Trochę picie krwi przedstawili jak pewną rzecz ...
Po za tym tytuł nawiązuje trochę do słynnej książki "Cierpienie młodego wertera" (nie znam jej tylko szukając okładki niechcący się natknęłam)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz