piątek, 15 listopada 2013

Jak przeczytać książkę?

To już nie jest tytuł  książki ,to tak jakby mały poradnik. Zauważyłam że moja naj ma czasem problemy z wciągnięciem się w książkę (dzięki za kom.) ,a więc postanowiłam napisać moje rady jak wciągnąć się w monotonię liter ,które są rozpisywane nie wiadomo po co. Tutaj będą napisane tylko moje sposoby na czytanie:

  1. Zacznij myśleć że jeśli teraz tego do końca nie przeczytasz to zapomnisz co się wcześniej zdarzyło  
  2. Jeśli książka jest monotonna to pomyśl że jeśli nie doczytasz stracisz dobry moment ,który może być potem
  3. Do czytania zawsze bierz przekąski ;)
  4. Każdą sytuacje wyobrażaj sobie
  5. Książki bez obrazków są bardziej ciekawe ,ponieważ jak w punkcie wyżej  gdy każdą sytuacje wyobrażasz sobie to musisz czytać bardziej uważniej
Fajny pomysł z tego typu instrukcjami? W komach proszę o opinię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz